7 joki par mani

Khmm…jau labu laiku stiepju garumā atbildēšanu Mārim un Shadowbird par tām 7 lietām. Doma sekojoša: jāpastāsta par sevi 7 tādas lietas, ko lielākā daļa varētu nezināt. Es domāju- ja jau nezināja, tad tam bija labs iemesls, bet nu labi, šodien tad tā iemesla vairs nav, un visi laipni aicināti iepazīties ar 7 lietām, kas man pašai liekas interesantas savā dzīves gājumā. 

1. 8.klasē sāku nosacīti oficiāli, regulāri strādāt. Katru dienu pēc skolas gāju uz video nomu un tur sēdēju līdz 23:00. Tur arī mācījos un skatījos filmas. Tā turpināju līdz pat, man liekas, ka kādai 11.klasei. Biju ārkārtīgi priecīga un lepna, ka man ir regulārs darbs un atbildība. Un, protams, arī alga. Ja nemaldos, mēnesī pelnīju kaut kādus 45- 60 LVL, kas bija nenormāli iespaidīgi. Interesantākie momenti laikam bija tad, kad vīri nāca pēc “smagajām” filmām 🙂 bija tādi regulārie klienti, kuriem bez prasīšanas bija jārāda kaste ar porņukiem, un bija tādi, kas nāca kompānijā 5dienas vakaros un dikti mulsa un ķiķināja un vainu par šo izvēli novēla viens uz otru. Secinājums bija viens- viņi visi tomēr jutās neērti.

2.  Vidusskolas laikā biju diezgan ar putniem. Regulāri neapmeklēju skolu. Lai arī ballējām pilnīgi pa trako, tomēr visbiežāk laikā, kad bija jābūt skolā, ar draudzeni dzīvojāmies pa viņas māju un lasījām skolas bibliotēkā paņemtās grāmatas. Man bija indīgi sarkani mati. Paralēli skolas neapmeklēšanai un dažādiem konfliktiem, tomēr biju salīdzinoši aktīva dažādās ar skolas sabiedrisko dzīvi saistītās lietās.  Organizējot Skolas gada grāmatas reklāmas kampaņu meiteņu tualetē ar draudzenēm pielikām plakātu “Pamēģini ar mēli!”, kas principā varētu ierindoties manu dzīves bezgaumīgāko joku topa augšgalā. Plakātu palūdza aizvākt 😀 Par spīti visiem izlēcieniem un laikam pateicoties arī lielajai aktivitātei citos skolas pasākumos, uz skolu vecākus izsauca tikai vienu reizi, jo neierados uz Žetonvakaru, bet aizbraucu ar vecākiem uz kalniem. Pie direktora gan gājām bieži. Labākais no visa tā laika- Bernātu debašu nometnes 🙂 

4. Esmu bijusi Mini Miss Valmiera, Vidzeme un Latvijas Skatītāju Simpātija 97 😀 Par šiem notikumiem labprāt nerunāju, taču nesen sapratu, ka tā tomēr bija ārkārtīgi interesanta un vērtīga pieredze. Jāatzīst, ka man bērnībā ārkārtīgi nepatika ritmika un nevarēju saklausīt ritmu. Tad nu šī pasākuma ietvaros mamma man kaut kā to ieborēja kā saklausīt lietas 😀 Kad mani ievēlēja Valmierā, uz skatuves sāku raudāt, jo zināju, ka vecāki būs reāli nikni, ka viss šis balagāns turpināsies. Ja tagad padomā, traki tas viss bija- gaismas, grims, intervijas, mēģinājumi, utt., utjp., bet nu stāsts kā vienmēr- aizgāju līdzi draudzenei pieteikties.   

5. Regulāri jūtu vēlmi paceļot. Visvairāk pa kreisi ASV, visvairāk pa labi Pakistāna, visvairāk uz ziemeļiem Islande, visvairāk uz dienvidiem te pat Eiropā Spānijā. Nekad neesmu bijusi Krievijā. Diemžēl visbiežāk esmu bijusi spiesta braukt viena, toties tādā veidā esmu iepazinusies ar ļoti daudziem cilvēkiem (toties esmu ārkārtīgi slinka uz kontaktu uzturēšanu). Vienmēr esmu gribējusi pastopēt pa/ap Eiropu, bet nekad neesmu sadūšojusies (iemesli- drošības apsvērumi un konkrētas kompānijas iniciatīvas trūkums). 

6.  Esmu nokārtojusi sertificēta nagu kopšanas speciālista eksāmenu. Diemžēl/par laimi īpaši praktizējusi neesmu un arī toreiz pēc eksāmena nolikšanas aprobežojos tikai ar draudzenēm un paziņām. Man visvairāk patika lakot nagus 😀 un taisīt kaut kādus smalkos zīmējumus. Vismazāk pedikīrs, la gan tur ir mazāk ko darīt, tas tīri fiziski ir smagāk un man ir peļu vēderi roku muskuļu vietā. 

7. Man gandrīz vienmēr uznāk ‘nāvīgs’ miegs teātrī, operā, pie zobārsta un vilcienā. Par teātri un operu- biku kauns, jo man patīk un interesanti, bet kaut kā tā atmosfēra mani iemidzina un allaž vajag biku pačučēt, lai skatītos tālāk. Pie zobārsta- man liekas, ka pie vainas ir ērtā poza un siltā lampas gaisma. Pamostoties konstatēju, ka dakterīte man ir mutē ielikusi tādu kā sastatnīti, lai viņa varētu darboties. Vilciens- nu tā jau laikam klasika.

Nu tā 🙂 daļa jau kaut ko varētu zināt, daļa ir piedalījusies dažādās šajās lietās, bet daļai šis varētu būt kaut kas jauns. Khmm….es stafeti tīri labprāt nododu tālāk vienai jaukai meitenei vārdā Ināra 🙂 Tādēļ, ka, lai arī esam strādājušas plecu pie pleca, tomēr, maz ko zinam viena par otru. Bet tā galu galā nav spiesta lieta 🙂

8 comments

  1. 😀 tik tiesam 🙂 tātad, ja es teiktu, ka esmu izklaidīga, tad tas laikam nebūtu nekas nezināms 🙂 labi- tātad 3.lieta ir tāda, ka man ļoti patīk ūdens un peldēt, bet man ir diezgan ļoti bail no viļņiem. Tas par tiem viļņiem man ir pašai salīdzinoši jauns atklājums. Mācījos sērfot un sapratu, ka kājas stingst un bail iet dziļāk par vēderu ūdenī. Sirdī tātad esmu ezeru meitene 🙂

Komentēt

