Ņirboņas efekts :)

Kad šodien atvēru blogu, kam ar prieku biju regulāri sekojusi pēdējo gadu, uzzināju, ka jaunu ierakstu vairāk nebūs. Viens no iemesliem, kādēļ autori teicās vairs nerakstīt bija – jūs mūs pazīstat, mēs jūs arī, beigsim te internetēt, braucat labāk ciemos. Lieki piebilst, ka ne es viņus pazīstu, ne viņi mani.. Sajutos tik vīlusies, tik vīlusies, ka nolēmu sevi identificēt un paust savu nožēlu komentāru sadaļā ar cerību, ka viņi pārdomās un turpinās dalīties savos iespaidos. Tā tur rakstot savu gaudu, noformulēju sekojošo:

Tā doma, ka pasaule beidzas pie mums zināmā robežas ir dikti maziņa. Mūsu (pa)darītā amplitūda ir daudz plašāka. Ripple effect. Mēs jau nekad neesam tikai viens. Arī citur ir cilvēki, kuri asociējas ar taviem sapņiem, bailēm un (ie)spējām. Tevis darītajam nozīme ir daudz lielāka par to, kuru tu redzi, vai atzīsti, vai uzskati par jēdzīgu.

Un uz tā sīkā, ņirbulīgā vilnīša domas sēžot es ar interesi arī pārlūkoju savu knipucīti. Un jutos tik iedvesmota 🙂 Izsmējos par savu agrāko es, brīžiem sakautrējos, brīžiem šausmās aizspiedu acis, bet gala rezumē bija – ok, man šitais patīk – kā būtu atsākt blogot latviski un nesaistīti ar darbu? Kā būtu atsākt taisīt un publicēt muļķīgas filmiņas par apkārt notiekošo bez lielas jēgas? Kā būtu nevajadzīgi sevi ekspozēt internetā? Nost ar racionāliem jēgas meklējumiem! Respektīvi tas ņirboņas efekts, attiecas arī uz mani pašu. Pat ja tas nozīmēs tikai to, ka pēc gadiem es varēšu paskatīties uz sevis teikto un sajusties tā, ka kaut ko ir vērts atkal sevī pamodināt 🙂

PS> Kā gan ‘ripple effect’ pareizi tulkotos latviski? Sīko vilnīšu efekts?

2 comments

Komentēt

